torsdag den 20. januar 2011

Men jeg blev færdig! / But I finished!

Sweateren blev færdig! Jeg strikkede og strikkede og strikkede og.... (Ja - I har nok fattet det, ikke?) Jeg stod op i midtergangen i toget og strikkede. Og ved busstoppestedet. Endelig nåede jeg til at sy det sidste ærme i, hvilket blev gjort efter at kor-øvelsen var startet. Men den blev færdig!
Og så kom hun ikke!!!!!!! (mit liv i en nøddeskal)
Nå-men-altså------ Nu kan den få en gang vask og blive smuk og fin til overrækkelsen næste onsdag. Færdig er den ihvertfald, og det bliver den ved med!
Jeg havde fået halv sweater udleveret med 250 g Incawool og 180 g Cosy wool. Der er 10 g af hver slags tilbage. Effektiv udnyttelse, skulle jeg mene!

The sweater is finished! I knit and knit and knit and.... (Well - you get the idea, right?) I was standing in the train, knitting. And at the bus stop. Finally I got to the sew-the-last-sleeve-to-the-sweater-point, which was done after the rehearsal had startet. But I made it!
And then she didn't show up!!!!!! (my life in a nutshell)
Well-but-anyway------- Now the sweater can be washed and become really pretty before giving it away next wednesday. It is definately finished, and I am not going to change that!
I had the half-done sweater delivered with 250 g of "Incawool" and 180 g of "Cosy wool". I have 10 g left of each kind of wool. Efficient knitting, if you ask me!

9 kommentarer:

  1. Ja, det er da effektivt. Skønt når man får alt garnet brugt. Man kan hurtigt få en skuffe fyldt med rester i større eller mindre omfang og hvad skal man dog med alle de rester. Jeg nænner ikke kassere et halvt nøgle garn, men ofte er det vidt forskellige kvaliteter, der ikke rigtigt går sammen med andet.

    SvarSlet
  2. Surt at hun saa ikke stod der. Meen, det er da dejligt at have det overstaaet ikk???

    SvarSlet
  3. And then on to some fun!

    ;o)

    ~ Karina

    SvarSlet
  4. Dejligt for dig at du er færdig. Ærgerligt at hun ikke var der,men så kan du jo få den fin inden aflevering.
    God fornøjelse med dit næste projekt.

    SvarSlet
  5. hooray! congratulations for finishing it!

    SvarSlet
  6. Godt gået!!!

    Videre til noget mere spændende ☺
    God weekend ♥

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails