tirsdag den 31. juli 2012

Lomme / Pocket

Det går fint fremad med hættetrøjen. I går fik jeg strikket lommen, mens jeg faktisk så det meste af en tenniskamp. Eller ihvertfald 30%.... Det var faktisk sjovt, selv om jeg ikke helt forstod det!
Jeg har store forventninger til denne sweater. Farverne er bare vidunderlige - engang skal I se dem i solskin i stedet for i blitz-lys! - og garnet er dejligt blødt.
Eftersom jeg strikker rundt, er næste mål at få lavet ærmer, så jeg kan måle hvor brede de er, og finde ud af, hvornår jeg skal dele til ryg og forstykke. Ret vigtigt!
Og så kommer de 3 semi-amerikanere hjem, sammen med deres far. HURRAAAAAAA!!!!!! Der er indkøbt flag til lejligheden.

The hoodie is growing really well. Yesterday I made the pocket while watching most of a tennis game. Well - at least 30%..... It was kind of fun, although I don't really get the rules!
The expectations for this sweater are really high! The colors are amazing - at some point I'll show you a picture with sunshine instead of flash-light! - and the yarn is so nice and soft.
Since I'm making this in the round, my next thing is knitting the sleeves and measure them in order to find out when to divide for back and front. Very important!
And then the 3 little semi-Americans are coming home with their dad. HOORAYYYYYY!!!!!! I bought fresh flags just because of this.

4 kommentarer:

  1. Det ser godt ud og som sædvanlig er du super speedy.Hils familien velkommen hjem.

    SvarSlet
  2. Tak Susse
    De ankom, og det var så dejligt at se dem igen!
    Til gengæld har jeg ikke strikket overdrevet meget i dag....

    SvarSlet
  3. Du har vist valgt det rigtige projekt til strik på tid :-) Fede farver til efteråret

    SvarSlet
  4. Det skal jo også være realistisk, ikke? Farverne bliver geniale til efteråret. Faktisk bliver jeg jo nærmest en kamæleon, hvis jeg går ud i en skov!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails