søndag den 22. september 2013

De sidste gaver / The last presents

De allersidste fødselsdagsgaver er i hus. Først skal I lige se, hvad jeg fik for gavekortet, der har brændt i tasken i nogle dage, inden det endelig blev indløst i morges. Dermed slap mine veninder så for at høre mere om gavekortet....
Vi var hos uldsnedkeren lige så snart de åbnede, og via en lille omvej i form af en anden kjole, var det faktisk ikke svært at vælge det her mønster og "min" farve garn.
Jeg har lovet min søster, at den er færdig til jul, så jeg kan have den på, og dermed er der lige sat lidt skub i at få alle de andre ting færdige.... Det er vist godt nok!

The very last birthday presents have been given to me. First you need to see what I got from the gift card, that really burned inside my bag until I used it this morning. After that my friends were happy not to hear me babbling about the gift card any more.....
We were at the yarn shop as soon as it opened, and although I had to take a turn around another dress, I went straight to this pattern and "my" color of yarn.
I have promised my sister that it will be done by Christmas so I can wear it, and so I do need to hurry up finishing all the other things..... I think that is a good decision!
Af Johanne fik jeg denne fantastiske vase, der ligner en kegle med garn. Ih men altså - den er sej, ikke? Jeg glæder mig til at bruge den!

From Johanne I got this amazing vase looking like a cone of yarn. It is so cool! I can´t wait to use it!
Af Anette fik jeg lækkert, økologisk garn og nogle klude med strikkemønstre. Meget nørdet og lækkert og brugbart!

From Anette I got delicious, organic yarn and some cloths with knitting patters. Very nerdy and nice and useful!
Af Johanne fik jeg også nye flag-øreringe, som hun havde hæklet selv. Jeg glæder mig til at have dem på i morgen, hvor min ældste niece har fødselsdag!

From Johanne I also got new flag-earrings that she crocheted herself. I can´t wait until tomorrow when it´s my oldest niece´s birthday!

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails