lørdag den 14. september 2013

Flere gaver / More gifts

Det gode ved fødselsdage er, at de nogle gange varer længe. (Så tager det også længere tid at blive et år ældre, ikke?)
Derfor har jeg fået lidt flere gaver (og jeg ved, at der også er et par stykker næste weekend!). Den første er fra min kollega, der var på kongres i Barcelona og købte en gave med hjem til mig. En lille tallerken, der er til at rive hvidløg på. Ret smart, synes jeg, og mægtig fin.

The good thing about birthdays is that they sometime last for days. (That means that you will spread out the getting a year older, right?)
So I've received a few more gifts (and I even know that there will be more next weekend!) The first one is from my colleague, who went to Barcelona for a congress and brought home a gift for me. A tiny plate, made for crushing garlic by sliding them on the plate. Very pretty and handy.
Min ældste niece gav mig mere end sjalet, for jeg fik også 4 nøgler viscose/hør. Ville sikkert være flot til f.eks. et hæklet tørklæde eller halvhandsker.

My oldest niece gave me more than the scarf. I got 4 skeins of rayon/linen too. Would look nice for a crocheted scarf or wristwarmers, I think.
Hendes bror og søster havde også købt gave til mig, som jeg hentede i går. Te, te-æg, caramel-sirup og 2 slags lakrids. Lækkert!
I dag nyder jeg bare min langsomme lørdag. Så dejlig og afslappende...... Om 10 minutter tager jeg afsted til strikkecafé. Også dejligt!

Her brother and sister also bought me a gift that I picked up at the post office yesterday. Tea, a tea-egg, caramel-syrup and 2 kinds of licorice. Yummy!
Today I just enjoy my very slow Saturday. It is so nice and relaxing..... In 10 minutes I'll be leaving for knitting-cafe. Also very nice!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails