fredag den 13. september 2013

I dag har jeg lært.... / Today I learned........

Det er stort set umuligt at tale alvorligt med en far, hvis hans datter med astma sidder ved siden af og ser sådan her ud.....

It is practically impossible to have a serious talk with a dad, if his daughter with asthma is sitting next to him, looking like this......
Min ældste niece er rigtig god til at strikke! Dette sjal/tørklæde fik jeg i fødselsdagsgave af hende. Det er vildt flot! Hun har selv fundet på det.

My oldest niece has gotten really good at knitting! This scarf was my birthday gift from her. It's amazing! She designed it herself.

7 kommentarer:

  1. Det forstås:-) Og sikke en gave!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var helt færdig af grin over barnet. Gaven er jeg vildt glad for. Det er rigtig pænt strikket.

      Slet
  2. Ok det ser vildt ud - hvad var ideen?
    Flot sjal i smukke farver - godt gået af niecen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ideen var, at det var lidt kedeligt. Hun havde fået en, og der lå en i rummet, og så skulle hun lige prøve....

      Slet
    2. Nå ja.... Og så er hun deromkring 7-9 år hvor man kan finde på sådan noget!
      Det er så underholdende at arbejde med børn!
      Ja, farverne på sjalet er så flotte. Passer perfekt sammen.

      Slet
  3. Ha ha... Jeg troede hendes øjne var hævet ala dit FOTO grundet astma... Fedt med dejlige gaver, forstår godt de nevøer og niecer er glade for dig! Og tillykke må jeg vel kaste ind her også....

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh, hun kedede sig bare. Jeg fik noget af et grineflip, må jeg sige!
      Ja, gaverne har godt nok været gode!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails