lørdag den 7. september 2013

Ryg / Back




Ryggen til min nieces bluse er færdig. Eller er den?
Bærestykket er blevet ret kort. Jeg har på fornemmelsen at den måske vokser efter vask, eftersom det er alpaca og wollmeise, men man kan jo ikke være sikker.....
Under alle omstændigheder er forstykket i gang, og ryggen kan ikke blive ændret før forstykket er færdig, fordi det er et stort nøgle garn.
Den bliver rigtig dejlig, blusen. Kunne også have lyst til at lave en til mig selv!

The back for my niece's top is done. Or is it?
The yoke looks kind of short. I have a feeling that it may grow a lot after a wash, being alpaca and wollmeise, but you never know.....
Anyway. The front has begun, and I can't change the back until the front is done, since it is one large cake of yarn.
It looks really nice, though. Might want to knit one for me, too!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Fint ser det ud, men hvilken model har du egentlig gang i? ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er 'stilhed' af Annette Danielsen fra 'strik en stund'. Lige nu mit artikellæsningsstrikketøj. Pga alle overspringshandlingerne går det ikke lige så hurtigt....

      Slet
  2. Den ser da fin ud. Håber den nok skal komme til at passe efter en gang vask.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tør ikke helt satse. Tror, den får en stribe mønster mere på, når forstykket er færdigt. Et ærmegab der er lidt for stort er OK, men et der er lidt for lille er ikke rart....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails