torsdag den 17. oktober 2013

Hvad jeg laver / What I do

Fritiden lige nu er fyldt med de her to ting. Eller dårlig samvittighed over de her to ting. Jeg tænker på dem. Artiklen og blusen. Hvis jeg ikke skuler til den ene, stirrer jeg ondt på den anden og under alle omstændigheder føler jeg, at jeg burde GØRE noget ved det. I stedet for at stirre. (Det har alligevel aldrig rigtig hjulpet, vel?)
Der er 2 dages arbejde tilbage inden min ferie starter. I virkeligheden er det den bedste gulerod, for første udkast til artiklen skal være færdigt (minder jeg mig selv om hele tiden. Det er ikke den færdige artikel. Kun et udkast) og bærestykket skal være færdigt, så ærmerne kan komme med på ferie. God plan, ikke?
Men faktisk går det fremad. Tilfredsstillende fremad. 

My spare time right now is filled with these 2 things. Or feeling guilty about not doing enough about these 2 things. I think about them. The article and the sweater. If I'm not squinting at one of them, I'm staring angrily at the other, and all the time I feel I need to DO something. Instead of just staring! (Never did any goo anyway, did it?)
I still have 2 days back at work before my vacation starts. That is the biggest carrot for me, since I need the first draft for the article to be done (keep reminding myself. Not the entire article. Just a draft) and the yoke needs to be done, so the sleeves can fly on vacation with me. Great plan, right?
But actually I'm doing progress. Enough progress.

6 kommentarer:

  1. Det er så sundt og godt med gulerødder :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvem kan leve uden gulerødder? De er vildt gode....

      Slet
  2. Sender lidt positivitet og motivation din vej, og ønsker dig held med projekterne

    SvarSlet
  3. Godt med nogen delmål. Du skal nok nå det, - så du er klar til ferien :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg når det nok ikke helt. Men noget af det, ihvertfald!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails