søndag den 29. december 2013

Ikke en julegave / Not a Christmas present

Det skulle det ellers have været. Salat-tørklædet til min søster. Juleferien er gået med at hækle tørklæde og kant (så meget som garnet rakte). Alle grøntsagerne er også hæklet og syet på den ene side af tørklædet. Den anden side er jeg også startet på, så der mangler faktisk ikke meget.......
Da jeg kom hjem i går aftes, lå det sidste bundt garn klar fra postkassen. Gæt, hvad jeg skal lave de næste par dage?
(P.S. Det er æg, radise, tomat og agurk I kan se på billedet. Der er også svampe på, og så mangler de revne gulerødder......)

It was meant to be, though. The salad scarf for my sister. These past Christmas days went by while crocheting the scarf and the edge (as far as I had yarn). All the vegetables are made and sewed unto one side of the scarf. I started sewing on the other side as well, so there isn't much left to do, actually.....
When I arrived back home last night, the last skein of yarn was ready in the mailbox. Guess, what I'll be doing for the next few days?
(P.S. It is egg, radish, tomato and cucumber on the photo. There are also slices of mushrooms, and then I need to add the shredded carrot......)

10 kommentarer:

  1. Wuhu. Det bliver årets fedeste gave! Taaaaak

    SvarSlet
  2. Jeg vidste ikke at du havde grønne fingre :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh, det var lidt af en overraskelse! Jeg er heller ikke specielt god til at lave salater i det virkelige liv, så det er ret spændende!

      Slet
  3. Sikke en skøn ide, mon salaten også er økologisk?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - det er malabrigo, og jeg tænker, de er miljøvenlige. Men nok næppe økologiske....

      Slet
  4. it's beautiful and clever! I love the crochet stitch . .

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! Yes, it is a nice pattern, although a bit different with all the salad stuff!

      Slet
  5. Et salat-tørklæde...., ja nu har man da hørt det med ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man skal høre meget, før ørerne falder af!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails