torsdag den 22. maj 2014

Ud i det fri / Out in the open

I går var vejret så fantastisk, at det var umuligt at blive indendørs! Derfor gik jeg over i Frederiksberg Have et par timer. For at nyde solen og alt det grønne. Ligesom alle de andre derovre.....
Jeg fandt et dejligt træ at sidde opad.

Yesterday, the weather was so astounding that it was impossible to stay inside! So off I went, to Frederiksberg Garden for a few hours. To enjoy the sun and all the green outside. Just like everyone else there.....
I found a nice tree to sit by.
Så strikkede jeg et par timer. Indtil solen gik væk bag træerne og det blev lidt koldt.

Then I knit for a few hours. Until the sun was behind the trees and it was a bit cold.
På vej hjem mødte jeg manden med fiskehejrene. Han kommer dagligt og fodrer dem, og de kender ham! Det er ret sjovt at se de store, tunge fugle komme traskende, mens de stort set ignorerer alle andre.

On the way home, I met the man with the grey herons. He comes every day, feeding them, and the know him! It's funny seeing those big, heavy birds come walking, while basically ignoring everyone else.
Til sidst lidt mere baby-halløj. Jeg har hæklet en suttekæde i bomuldsgarn. Der er brugt så lidt, at man ikke kan veje det. Klipsen har jeg købt i Nørkleriet i Vanløse. Et hurtigt lille projekt!

Finally a bit more baby-stuff. I crocheted this pacifier-holder in cotton. It took so little that it weighs nothing. The clips was bought in Nørkleriet in Vanløse. A very fast project!

2 kommentarer:

  1. Frederiksberg Have er et dejligt sted. Og det er skønt at strikke uden for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er bare så hyggeligt ovre! Det er skønt at strikke i solen, omend lidt varmt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails