torsdag den 17. juli 2014

Gamle vaner / Old habits

Hvert år til nytår åbner jeg med forventning en ny strikke-kalender. Det er altid spændende, ikke?
Da jeg jo skal flytte, må jeg rydde op, og pludselig fandt jeg ud af, at det vist er en del år, jeg med forventning har åbnet en ny kalender!
Men man smider jo ikke gode strikkemønstre ud, vel? (Jeg gør ihvertfald ikke!) Så foreløbig får de lov at flytte med!

Every New Year, I expectantly open a new knitting calendar. Always exciting, right?
Since I'm about to move, I have to sort and clean, and suddenly I discovered that it seems to be quite some years of excitement with a new calendar!
But you don't throw away great knitting patterns, do you? (Well, I don't!) So for now they will move with me, and then we'll see what happens!

3 kommentarer:

  1. Det fantastiske ved at få mere plads er at man ikke behøver sortere så grundigt - men det grusomme er at det bliver svære at finde tingene - ledningen til mit vaffeljern dukkede først op efter 8mdr

    SvarSlet
  2. Det er vist godt, du ikke skal flytte til nogen mindre ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails