torsdag den 4. september 2014

Bøger / Books

I går tegnede til at blive en rigtig træls onsdag. Efter alt for meget arbejde tirsdag, alt for lidt søvn og udsigt til alt for mange håndværkere, var jeg absolut negativ!
Det viste sig så, at det blev en fantastisk onsdag! Håndværkerne kom, men var der kun nogle timer. Min vaskemaskine er kommet (og den KAN vaske uld. Det var det første, der blev testet!) og badeværelset ser efterhånden ganske acceptabelt ud.
Desuden fik jeg orden i mine bøger. Det lyserøde værelse er mere eller mindre blevet ignoreret siden jeg flyttede herop, men nu ser det faktisk ganske fint ud, selv om der står en del ting fra kælderen efter regnvejret dernede.

Yesterday didn't have a very nice prospective. After too much work on Tuesday, far too little sleep and expectations of far too many workmen, I was so negative!
It turned out to be amazing Wednesday, though! The workmen came, but only stayed for a few hours. My washer came (and it DOES wash wool. That was the first thing tested!) and the bathroom started looking quite acceptable.
Furthermore, I got my books sorted. The pink room has been more or less ignored since I moved here, but now it looks kind of nice, even though it holds quite a few things from my room in the basement after the heavy rain and flooding.
Bøgerne står nu, så jeg nogenlunde kan finde dem igen. Der er hængt billeder op, og endda blevet plads til tegneserier på hylderne! Det er sådan et hyggeligt værelse.
Der var også plads til at pakke kuffert. I eftermiddag tager jeg nemlig til Bornholm og strikker. Ses vi?

The books are placed now, so that I can find them again. I hanged up the pictures, and I even had room for cartoons on the shelves! It's such a cozy room.
It also had room to pack my suitcase. This afternoon I will go to Bornholm for the knitting festival. Are we going to meet?

6 kommentarer:

  1. Rigtig god tur. Og husk nu at spise en roeget sild.

    SvarSlet
    Svar
    1. I aften står den på sild. Jeg elsker sild!

      Slet
  2. Hvor ser der godt ud på det lyserøde, dejligt bibliotek du der har stillet op!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det passer godt til væggen, ikke? Det er så skønt, at jeg nu kan finde mine bøger igen!

      Slet
  3. Man har jo heldigvis en del bekymringer, der ikke bliver til noget.
    Du har da en del bøger.... ;) Det ser hyggeligt ud.

    Desværre går turen ikke til Bornholm for mit vedkommende. Men jeg vil tænke på strikke-øen, mens jeg klipper hæk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er tosset med de bekymringer.
      Rigtig god weekend!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails