torsdag den 22. januar 2015

Bella

Midt i det hele strikkede jeg lige en Bella-vest til min nevøs lille pige. Bare fordi den er så sød, og faktisk havde jeg købt garnet specifikt til denne vest en gang sidste år!
Opskriften er jo fra "Babystrik på pinde 3" og den er BARE nuttet! Jeg har strikket i Rasmillas yndlingsgarn, og den vejer bare 35 gram, hvilket er nærmest ingenting.

In the middle of everything, I made a Bella-vest for my nephews little girl. Just because it's so cute, and actually, I bought the yarn specifically for this vest last year!
The pattern is from a book called Knits for baby on needle size 3 mm (it's in Danish) and it's SO cute! I used "Rasmillas yndlingsgarn" (wool/cotton), and it weighs only 35 grams, which is next to nothing.
Den blev færdig under besøg hos familien. (Eller. Jeg blev lidt længere og fik den færdig!) De ved godt, at jeg er tosset og skal fotografere (OG veje!) det jeg strikker. Min nevø mente, at det var som en jæger, der tager billeder af (med) sit bytte, og fandt det på sin plads at der kom en kniv med.
Hvad skal jeg sige? Jeg fik den!

It was finished while visiting the family. (Well. I stayed a little longer and finished it!) They know I'm crazy and have to photograph (AND weigh!) what I knit. My nephew thought it was like a hunter photographing his prey, and found it appropriate to have a knife in the picture.
What can I say? I nailed it!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja! Det er DET man siger på dansk....

      Slet
  2. Så sød. Jeg er i gang med samme, - dog i bolero. Det er en god opskrift.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails