fredag den 16. januar 2015

Jeg glemte / I forgot

Nu siger man godt nok, at man ikke skal hænge sig i ting, der allerede er sket, men alligevel. Bloggen her fyldte faktisk 6 år for 8 dage siden!
(Gys. Godt, det ikke var mit eventuelle barn der sådan fik overset en fødselsdag!)
Heldigvis skal jeg ikke have en hel stak uvorne blogge til fødselsdag, men det er da lidt vildt alligevel, ikke? 6 år og 2438 blog-indlæg om strik, rejser, fjollede opskrifter og en hel del dejlige oplevelser med andre mennesker (især børn) - det er alligevel en del!
Tak, fordi I læser med.

Well, you say you shouldn't get stuck in the past, but still. This blog actually turned 6 years old just 8 days ago!
(Yikes. I'm glad it wasn't any kind of real child to have a birthday missed like that!)
Fortunately, I'm not going to have a bunch of naughty blogs over for a birthday, but it still is kind of crazy! Six years and 2438 blog-posts about knitting, traveling, silly patterns and a lot of wonderful things happening with other people (especially kids) - that's something!
Thank you for reading here.

7 kommentarer:

  1. Tillykke.
    Ungerne glemmer ikke, men vi mennesker er heldigvis sådan indrettet at vi hurtigt glemmer de uvorne. :)
    Håber jeg når på posthuset i eftermiddag - du skal jo gerne nå at få de 3 huer som ligger her ved siden af mig med til Cuba.

    SvarSlet
  2. Og tak fordi du skriver. Hjertelig tillykke med foedselsdagen. Der skal da kage med lys paa alligevel ikk???? Saa kan du altid puste lysene ud med dine skoenne niecer og nevoeer, for de hoerer jo ligesom ogsaa med til bloggen. Glaeder mig til at laese videre.

    SvarSlet
  3. Tillykke med bloggen. Hyggeligt at følge med hos dig.

    SvarSlet
  4. Tillykke med bloggen. Det er godt nok lang tid. Men det er altid hyggeligt at kigge ind hos dig

    SvarSlet
  5. Tillykke med dagen🎂🎂🎂🎂🎂🎂 og tak for at du deler ud af ideer m.m. Nyder med jævne mellemrum at kigge forbi og få ny inspiration, blive imponeret eller et godt grin. Glæder mig til fortsættelsen.

    SvarSlet
  6. Tak skal I have. Det kunne da godt være, jeg skulle fejre det med en kage!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails