torsdag den 15. januar 2015

Julegaver! / Christmas presents!

Pakken fra min søster og co. kom til Frederiksberg igen, og denne gang var postvæsenet så venlige at fortælle mig det..... Det var virkelig spændende at hente den!
Alle gaverne var pakket ind i det - øh - fineste camouflage-gavepapir. (De kan vældig godt lide jagt og camouflage-mønster i Michigan.)

The package from my sister and co. came to Frederiksberg again, and this time, the post was kind enough to tell me about it...... It was so exciting picking it up!
All the gifts were wrapped in the - ahem - prettiest camouflage-gift-wrap. (They sure do like hunting and camouflage-pattern in Michigan.)
Der var så mange dejlige ting i. Amerikanske sladder-blade! Uh, jeg ELSKER dem!

There was so many wonderful things inside. American gossip-magazines! I LOVE them!
Verdens grimmeste juletræspynt var der også. Den må op at hænge til december. PÅ juletræet. (Sådan er reglerne. Man SKAL hænge det op!)

The worlds ugliest Christmas tree ornament was there as well. It will be hanged in December. ON the tree. (That's the rules. You HAVE to use it!)
Jelly beans!
Det her spil skal jeg overveje nøje, hvem der får lov at spille. Alle spørgsmålskortene er chokolade som man vinder, når man svarer rigtigt. Måske skal jeg lige finde dem, der ved mindst?

I have to consider who to play this game with. All the question cards are chocolate that you win, when answering correctly. Maybe I have to find those of my friends who knows the least?
En anden ting, som de gør det meget i i Michigan, er små fe-haver. Ude i haven laver man et hjørne med fe-møbler og en fe eller to, og så står det der og pynter. Nu har jeg så fået mit eget startsæt til altanen! (Der var egentlig også et par feer med, men de havde knækket vingerne da de kom tilbage til USA, så dem får jeg senere)

Another big thing in Michigan are tiny fairy-gardens. In your garden, you decorate a spot with fairy-sized furniture and a fairy or two, and then that's it. Now I had my own starter-kit for the balcony! (Originally, there were some fairies as well, but the wings were broken when they returned to the US, so I'll have them later)
Til sidst det bedste - fine øreringe! Der var også dem med vingummi-bamser, som jeg måtte have på med det samme, men alle de her glæder jeg mig godt nok også til at bruge!
Verdens bedste søster må være en, der kender ens smag i smykker.......

Finally, the very best - pretty earrings! I also got the ones with gummy-bears, that I had to wear right away, but I can't wait to use these as well!
The worlds best sister must be someone knowing what jewelry you like.....

6 kommentarer:

  1. Det var da lidt af en pakke. Husk at vise os billede af din fe-krog. Den tradition er velnok soed. Hvor kommer den fra????
    Spillekort med chocolade.....Er det ikke saadan eet du kan spille med dig selv????

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - når det bliver forår, må jeg have noget gjort ud af feerne! Må lige finde et hjørne til dem på altanen.
      Jeg KUNNE godt spille med mig selv. Det ville nok ikke være sundt......

      Slet
  2. Øreringene er også rigtig fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker sådan nogle tossede øreringe!

      Slet
  3. Jeg er sikker på vi nok skal finde nogle fiiiiiine feer næste gang du kommer :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails