mandag den 1. juni 2015

På opfordring / By request

I torsdags fik jeg en besked fra min niece på 18, om ikke det her kunne blive det næste baby-projekt?
Hun er på pinterest og er nu den stolte faster til lille frk. T2.
Det er godt nok en utroligt nuttet lille havfrue man kan hækle sig, og jeg tror såmænd ikke engang det ville være specielt svært.
Kunne man lade være med at bruge noget så sødt?

This Thursday I got a message from my 18 years old niece, if this could be my next baby-project?
She is on pinterest and by now she is the proud aunt of little miss T2.
It surely is an incredibly cute little mermaid you could crochet, and I don't think it's too difficult either.
Could you have a thing as cute as this and not use it?

4 kommentarer:

  1. Åh, jeg har en svaghed for cocoons - mener jeg, at de hedder.

    SvarSlet
  2. that is adorable and i love the color!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes - it's so cute and water-colored!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails