torsdag den 16. juli 2015

Deadline

Denne uge er pænt kedelig rent håndarbejdsmæssigt. Jeg går på arbejde (eller - jeg cykler jo!), kommer hjem og hækler på livet løs. Lige nu hæfter jeg også ender. Bare for ikke at skulle gøre det hele til sidst!
Grunden til, at jeg hækler så ivrigt, er, at det faktisk er realistisk at få tæppet færdigt og med på ferie til Michigan, hvor der på et tidspunkt bliver frygtelig koldt igen. Med visheden om, at det nok tager 3-4 dage at hækle det sammen, må alle firkanterne jo hellere blive klar!

This week is kind of boring, craft-wise. I go to work (well - I bike!), I get home, and I crochet like crazy. Right now, I'm also sewing in the ends. Just to avoid having to do it at the very end!
The reason why I crochet like that is, that it should be realistic to get the blanket done and bring it on vacation in Michigan, which should become terribly cold again at some point. With the knowledge that it will probably take me 3-4 days to crochet it all together, I'd better get the squares done and ready!

4 kommentarer:

  1. Det er træls at være standhaftig, men det lønner sig til sidste, når du har det færdige projekt. Jeg er også i monteringsmode i øjeblikket og hader det, men har lovet mig selv, at der ikke må startes nyt før noget er færdigt

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - man må sandelig bare hænge i!

      Slet
  2. Det er bare for vildt, hvis du allerede snart er færdig med at hækle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mangler lige halvanden uges intensiv hækling endnu, men så skulle den også gerne være der!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails