fredag den 11. september 2015

Et år mere / Another year

Det er meget svært at ignorere. Man kan lyve sig fra det, men ikke forhindre det, og selv hvis man ikke fejrer den, tæller den alligevel.
Fødselsdag, I ved!
Jeg har godt nok glædet mig til den i år. Får hyggelige, strikkende, snakkende, kagespisende gæster i aften, så jeg ser frem til en rigtig dejlig aften! Må nok lige få ryddet op og lavet nogle kager inden.....
God dag til jer!

It is very hard to ignore. You can lie about it, but not stop it, and even if you don't celebrate, it still counts.
The birthday, you know!
I've really been looking forward to this year's birthday. I will have nice, knitting, chatting, cake-consuming guests tonight, so I'm looking forward to a really nice evening! Guess I will have to spend the day cleaning and make some cakes before it happens.......
Happy day out there!

18 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen. Jeg håber at du får en rigtig dejlig dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det var SÅ hyggeligt. Selv om jeg også brugte tid på at støve af.....

      Slet
  2. Tillykke med dagen, dejlig måde at fejre den på {;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Ja - det er bestemt ikke skidt at få besøg af en flok strikkere!

      Slet
  3. Tillykke med fødselsdagen. Håber på nogle dejlige festlige timer og bløde pakker

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Der var både festligheder og bløde pakker!

      Slet
  4. Rigtig hjertelig tillykke med de 45 ;-)

    SvarSlet
  5. Tillykke! Håber du får en dag fyldt med hygge!

    SvarSlet
  6. Et stort tillykke med fødselsdagen <3
    Jeg håber, at din dag er skøn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det var virkelig en dejlig dag!

      Slet
  7. Forsinket tillykke med dagen, håber du blev behørigt fejret og be-gavet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - du kan tro, jeg både blev fejret og fik gaver!

      Slet
  8. Tillykke, - jeg håber, det blev en dejlig aften.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails