søndag den 4. oktober 2015

Foret / The lining

Da jeg besøgte familien sidst, blev der ikke bare diskuteret model og garnfarver til hættetrøjen. Næh, der blev også nøje udvalgt fleece-for!
Dejligt, tykt, blødt fleece.
Nu er der klippet for (jeg endte med bare at måle trøjen og klippe for efter disse mål) og det skal egentlig bare sys sammen og sættes i. Foreløbig virker det temmelig meget nemmere end jeg først troede!

When I last visited the family, we didn't just discuss the model and yarn-colors for the hoodie. The right fleece for lining was also carefully chosen!
Nice, soft, thick fleece.
Now the lining has been cut (in the end I just measured the hoodie and cut from these measurements) and I just need to sew and put it inside. So far, it seem very much easier than I expected!

4 kommentarer:

  1. Udfordringen er nok, at trøjen giver sig og det gør fleece stoffet ikke, hvilket kan besværliggøre isyningen. Hvis trøjen giver sig i brug og foret ikke gør, kan det drille lidt, men samtidig bliver det så lækkert med fleece på indersiden, så det er alle forhindringer værd synes jeg.
    Trøjen er superflot - dejlige pang farver, som man bliver helt glad af at kigge på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal man være opmærksom på.

      Slet
  2. Fores waouw, sikke en god idé. Det klarer du lige med et vupti.

    SvarSlet
    Svar
    1. Niecens egen ide! Hun tror vist uden at blinke at jeg kan alt, sådan strikkemæssigt......

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails