søndag den 1. november 2015

Smukt / Pretty

Efter en hel uge hvor jeg pænt har siddet hjemme hver aften (altså. Ligget død på sofaen, hedder det vist), var det virkelig hyggeligt at se frem til Sykredsens (med blødt "D") udflugt i går. Først i teateret for at se "Sound of Music", der iøvrigt var fantastisk!, og bagefter i Tivoli.
Så nåede jeg også lige at se Halloween-udstillingen inden de lukker for det.

After an entire week of sitting at home alone every night (well. Lying unconscious on the couch, I guess it's called), it was really nice looking forward to our Sewing circle's tour yesterday. First going to the theater for "Sound of Music", which was awesome!, and then to Tivoli.
So I managed to see the Halloween-stuff before they close down to prepare for Christmas. 
Det var en dejlig dag. Fine oplevelser, det bedste selskab og dejlig mad.
Nå ja - og så fik jeg da også strikket lidt! Tror, den hvide undertrøje er færdig meget snart, for nu er jeg kommet til hulmønsteret på forstykket, og så er der altså ikke langt igen.

It was a great day. Nice activities, the best company and lovely food.
Oh well - and I did get to knit a little too! I think the white undershirt is finished pretty soon, since I've reached the lace pattern on the front. Then I'm almost done.

2 kommentarer:

  1. Jeg har også set Sound of Music, - skøn forestilling. Halloween i Tivoli har jeg til gengæld ikke set. Jeg håber måske på lidt jul.....
    Tænk, alt det du når at strikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var fint spillet, ikke? Du må se jul i Tivoli også. De bedste dage er hverdagene, hvor der ikke er totalt proppet......

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails