lørdag den 19. december 2015

Star Wars!

Der har været rigtig, rigtig mange togture siden sidste weekend, og jeg har strikket på næsten dem alle sammen. Derfor går det faktisk rigtig, rigtig godt med sweateren til min nevø! Jeg er snart færdig med kroppen.
Ærmerne bliver nok mest sorte. Jeg håber, det går.

There has been a lot of train rides since last weekend, and I've been knitting on almost all of them. So the sweater for my nephew is growing really, really well! I'm almost done with the body.
The sleeves will mostly be black, I guess. I hope it works out well.

14 kommentarer:

  1. Fantastisk flot og hvor er du hurtig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg har VIRKELIG kørt meget i tog!

      Slet
  2. Flot trøje, den må bringe glæde hos modtageren. Dejligt du har togtur at strikke i. Min længere transport til arbejde foregår med egen bil, så der er lige taget 5 timer af min ugentlige strikketid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også han bliver glad!
      Transporttid er træls, hvis man ikke kan bruge den til noget fornuftigt.

      Slet
  3. Den trøje bliver bare så sej og kan ikke skabe andet en glæde hos modtageren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg er også selv meget tilfreds!

      Slet
  4. Hvor ser den fed ud, kan du nå at få den færdig inden du tager af sted over ther?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det kan jeg nok ikke. Satser på at strikke mindst 1 ærme i flyet, og så må resten blive færdigt derovre.

      Slet
  5. Den er da lykken. Tre togture mere og den er faerdig.

    SvarSlet
  6. Min søn er vild med din trøje!!! Kan man købe mønsteret?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan finde det gratis her: http://www.ravelry.com/patterns/library/fairisle-patterns-from-the-movie-star-wars

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails