fredag den 15. januar 2016

Ikke helt mørkt / Not totally dark

Det er virkelig vinter. Mørkt, når jeg tager af sted hjemmefra om morgenen. Mørkt, når jeg kommer hjem. Og så alligevel ikke......
Når solen nu først ser ud til at gå ned efter kl. 16, så kan man jo godt føle, at det næsten er lidt lyst, når man får fri!
Sneen hjælper altså også helt utroligt meget på det med mørket. Det er herligt, som den lyser op!

It really is winter. Dark, when I leave home in the morning. Dark, when I get back home. And then not really......
Since the sun seems to set after 4 p.m., it actually feels like it's still light when I get off from work!
The snow also helps incredibly in beating the dark. I love how it lightens everything!
Mit kære, gamle stearinlys med strikkemønster, som jeg først ikke nænnede at brænde og som derfor stod og smeltede lidt i solen, men nu er ved at være brændt i bund, hjælper også. Det er SÅ hyggeligt med et lille lys i vinduet!
Alligevel. Jeg glæder mig til forår............

My dear old candle light with the knitting patterns, which I first couldn't burn because it was so pretty, then leaving it to melt a little in the sun, has now been burnt almost all the way down. It also helps. It looks SO cozy with a little candlelight in the window!
Still. I'm looking forward to spring...........

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt, at lyset vender tilbage, - jeg synes, det er tydeligt at mærke i år.
    Sneen må gerne smelte for min skyld. Jeg hader at færdes, når det er glat. Men pænt, det er det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - man mærker det virkelig i år! Det er rigtig dejligt. Sneen er rigtig pæn - så længe man ikke skal køre i den.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails