søndag den 29. maj 2016

Farvel, italienske udsigt / Goodbye, Italian view

Her, hvor jeg bor, har jeg kunnet nyde den fine udsigt med 2 store cypresser. Tilsat blå himmel kunne man godt tro, man i virkeligheden var i Italien.

Here at my place, I've had the luck to enjoy this pretty view of 2 big cypresses. Together with a very blue sky they almost made me believe I was in Italy.
Men. Der skal lave legeplads under dem, og man fandt ud af, at der var masser af svamp. Så meget sent tirsdag aften da jeg kom hjem, lå de fine cypresser som en bunke træ. Måske kan I lige skimte det?

But. They are building a playground beneath them, and discovered they were filled with fungus. So when I got home very late on Tuesday night, the proud cypresses lay there as a pile of tree. Maybe you can see it?
Nu ser det så sådan ud. Knap så Italiensk, men jeg tænker nu alligevel, dem der boede bag træerne nyder det ekstra lys?

Now it looks like this. Less Italian, but I do think that those people living behind the trees are enjoying the extra light now?

3 kommentarer:

  1. Det er altid soergeligt naar man maa faelde majestaetiske traeer, men naar de er daarlige.........

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jo det! Det går ikke med så meget svamp. Men pæne var de....

      Slet
  2. Uha, jeg troede lige, at jeg ikke havde fulgt med, og at du nu var taget til Italien....
    Ærgerligt med træerne, men måske stod de også lige lidt malplaceret der fra starten. Når man ser det nederste billede, ville man faktisk ikke lige tænke, at der kunne man placere to mega-høje cypresser?

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails