torsdag den 12. maj 2016

Små og lyserøde / Small and pink

Strømperne til 2-års dagen blev færdige på vej hjem fra arbejde. (Det er jo herligt som jeg ikke længere er i sidste øjeblik!)
Hun blev faktisk glad for dem! De var sådan lidt til den store side, så det var jo perfekt.
Mønsteret er det sædvanlige ribstrik, jeg har slået 48 masker op på pind 2,5 og der er brugt 50 gram garn. Tolvte par i år.

The socks for the second birthday got done on the way home from work. (I love how I don't finish at the last moment anymore!)
She actually loved them! They were a bit big, which was perfect.
The pattern is the usual rib. I cast on 48 stitches using size 2.5 mm needles and used a total of 50 grams of yarn. Twelfth pair of socks this year.

6 kommentarer:

  1. Hvor er de søde- og passer så godt til teltet!

    SvarSlet
  2. sokker kan man aldri få nok av. Så fint de falt i smak hos mottaker også

    SvarSlet
  3. Så fine, - men 48 masker til str. 2 år? Det synes jeg lyder af mange. Men jeg må jo bøje mig, for du er HELT klart mere erfaren i strømpestrik end jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det passer faktisk meget godt med 48 masker, men nu strikker jeg også ret stramt. Går nok en tak op i maskeantal når hun fylder 4.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails