lørdag den 4. juni 2016

Pesto

Den sidste uges tid er gået med endnu et par strømper - de er så dejligt nemme at have med i tasken og lige hive frem! Men nu skal jeg altså i gang med noget andet. Lover det!
De er til min svoger i USA. Han har fødselsdag om 26 dage, så denne gang er jeg virkelig i god tid. Resten af gaven er også klar, og der er slik at fylde efter med. Den skal vist bare sendes?
Mønsteret hedder "Undulating rib socks" og er fra denne bog. Det er rigtig fint og rimeligt nemt at strikke. Jeg har brugt wollmeise, ialt 130 gram på pind 2,5. Dejlige strømper, faktisk, selv om de er lidt for store til mig. Par nummer 15 i år.

This past week, I spent time making another pair of socks. They are so perfect for bringing along in my bag! But now I do have to make something else. Promise!
These are for my brother-in-law in the US. His birthday is in 26 days, so this time, I'm really well prepared. The rest of the gift is ready as well, and I have candy to fill the package. Just need to mail it!
The pattern is called "Undulating rib socks" and it's from this book. It is so pretty and easily knit and memorized. I used wollmeise, a total of 130 grams using size 2.5 mm needles. Lovely socks, actually, even though they are too big for me. Pair number 15 this year.

2 kommentarer:

  1. De er flotte. Måske jeg skulle prøve mig med et lignende mønster...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det er iøvrigt en rigtig fin mønsterbog!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails