lørdag den 16. juli 2016

Halv juli / Half of July

Tæppet er stadig på sporet. Ikke, at det er utroligt interessant med hver dags stribe efterhånden, men det kører da.
Det er ved at være ret stort, og jeg synes det er herligt at kunne begynde at skimte enden af det! Så kan jeg glæde mig til kanten bagefter.
Nå. Første del af juli har ikke været super interessant. Orange og rosa. Det varme vejr holdt sig til juni indtil videre, men det kan jeg jo bare være glad for. Var det ikke kun 2 uger siden jeg sagde, jeg bedst kunne lide præcis de to farver? Suk.

The blanket is still on track. Not that it's extremely interesting doing a stripe a day by now, but it is growing.
It's getting kind of big, and I really love being able to see the end of this! Then I can start looking forward to making the edge.
Well. First part of July wasn't super interesting. Orange and rose. The warm weather stayed in June so far, but I guess I have to be happy about that. Just 2 weeks ago I kind of proclaimed how these tow colors were my favorites? Sigh.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails