søndag den 27. november 2016

Direkte i afgrunden / Directly into the abyss

I går var vi på Fåreavlernes julemarked. Hold nu op, hvor var der meget lækkert! I forhold til de andre gange jeg har været der, var der virkelig meget hjemme-"avlet", plantefarvet garn i de mest fantastiske farver! Jeg købte helt vildt meget......
På trods af alle mine meget stærke overbevisninger om at jeg IKKE skal lære at spinde, NOGENSINDE!!!!!!, faldt jeg fuldstændig i og kom hjem med både en håndten OG det flotteste uld som er helt klar til at spinde af!
Uha-uha-uha-uha-uha.....

Yesterday, we went to the sheep-farmers Christmas market. There was so many amazing things! Compared to when I was there the earlier years, this time there was so much home"bred", plant-dyed yarn in the most amazing colors! I bought lots and lots......
In spite of all my very strong beliefs about NOT learning how to spin, EVER!!!!!!, I completely missed it and came home with not only a drop spindle, but also with the most amazingly colored wool ready for spinning!
Oh my-oh my-oh my-oh my......

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er "heldigvis" ikke så nemt igen, så jeg tror ikke strikningen umiddelbart bliver vippet af pinden.....

      Slet
  2. Det er jeg spændt på at se resultatet af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. DET er jeg også! Det går ufatteligt langsomt, og jeg skal vist øve mig rigtig, rigtig meget.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails