torsdag den 24. november 2016

Pink

Strømpepar nummer 24 i år er blevet færdige. Beklager det dårlige billede, men mønsteret er med fine snoninger og hedder "BFF". De er designet af Cookie A. og de er rigtig fine og enkle at strikke.
Selv om jeg har et (halvdødt) princip om altid at finde nye mønstre til strømper (der ikke er rib), så har jeg strikket dette mønster før til min søster. Det er SÅ fint!
Disse er til min niece, som faktisk fylder TYVE år her i december! (Hun plejede altså at være 3 år. Jeg forstår det ikke.) Håber, hun kan lide dem.
De er strikket på pind 2,5 mm i Cascade Heritage Paint i en meget fin lyserød farve, og de vejer 85 gram.
Faktisk havde jeg tænkt, at de skulle være årets sidste strømper, men min kollega har altså lige gjort sig fortjent til et par også, og hun vil blive mægtig glad for dem, så jeg kører videre!

Sock pair number 24 this year are finished. The photo is horrible, but the pattern is with really pretty cables and is called "BFF". They are designed by Cookie A. and both pretty and simple to knit.
Although I have a (half dead) principle of finding new patterns for socks (that are not ribbed), I actually used this pattern before, for my sister. It's SO pretty!
These are for my niece, who actually turns TWENTY here in December! (Honestly, she used to be 3 years old. I don't get it.) I hope she likes them!
They are made using Cascade Heritage Paint on 2.5 mm needles in a very pretty, pink color, and they weigh 85 grams.
I had planned for these socks to be the last socks this year, but my colleague just did something to deserve a pair of knitted socks, and she will just love socks, so I'll continue!

2 kommentarer:

  1. Når jeg kigger godt på billedet kan jeg tydeligt se den fine snoning. Meget fint og feminint. Skønne strømper.

    SvarSlet
  2. Når jeg kigger godt på billedet kan jeg tydeligt se den fine snoning. Meget fint og feminint. Skønne strømper.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails