fredag den 3. februar 2017

En spæd begyndelse / A tiny start

Det der tæppe er lige så stille kommet i gang. Her i foreløbig 2 forskellige nøgler farveskiftegarn. Jeg tror, det bliver rigtig godt i alle de røde nuancer!
Som altid starter jeg med at hækle en firkant om dagen og tænker, at jeg selvFØLGelig fortsætter med det i 3 måneder, og vupti - så har jeg et tæppe!
Helt sikkert.
Men altså. Det er jo godt at starte på den måde. Det sidste tæppe blev på 96 firkanter og blev pænt stort. Det går jeg efter igen.

The blanket has gotten started. So far using 2 different color-schemed skeins. I do think it will turn out nicely with all the red shades!
As always, I start making one square a day and think that I'll continue that way. Of COURSE! Just 3 more months, and suddenly I'll have a blanket!
Definitely.
But anyway. It's a good way to start. My last blanket was 96 squares big and became a really nice size. I'm planning for that size again.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails