lørdag den 10. juni 2017

Farvel, Sevilla / Goodby, Seville

I dag skal jeg hjem.  Forhåbentlig! Flyselskabet strejker, men jeg er blevet lovet at det ikke er de fly jeg skal med. Vi får se!
Sevilla er en hyggelig by. Inde i den gamle del af byen er der gader så trange, at man ikke helt fatter hvordan supermarkederne får varer ind.

Today I'm going home. Hopefully! The airway company has a strike, but I've been promised it's not disturbing the planes I'll be on. We'll see!
Seville is a really cozy city. In the old part of time, the streets are so narrow that it's hard to get how the supermarkets get new items to sell.
Her er palmer. Palmer er altid godt!

There are palms here. Palm trees are always great!
Her har også været helt utroligt varmt! Jeg er godt nok ikke vant til 40 grader i solen, men 10 minutter i middagspausen har da været til at klare..... Det har været dejligt med air condition på hotellet.

It's incredibly warm here! I'm really not used to 40 degrees celcius in the sun, but it's nice sitting in the sun for 10 minutes during the break..... I love the air condition at the hotel.
I går aftes var vi i byen og spise dejlig mad. Der var der en parade med MEGET fine børn, musik og stolte forældre. Aner ikke, hvad det gik ud på, men flamingo-kjolerne var virkelig flotte!
Gad godt lige blive et par dage til hvis alt var ordnet med arbejde osv.

Last night we went to eat delicious food in town. We ran into a parade with VERY well-dressed kids, music and proud parents. I have no idea what it was about, but the flamingo-dresses were so pretty!
Wouldn't mind stay a few days more, if everything was fixed back home with work and stuff. 

4 kommentarer:

  1. Et par dage kunne man da godt lige få til at gå i Sevilla. Selvom 40 grader er til den varme side. Her regner det bare....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne absolut være blevet et par dage til!

      Slet
  2. Gid vi alle blev inviteret på alle de komferencer, som du som læge bliver. Det ville betyde meget i hverdagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Alle burde få en lille rejse i ny og næ! Når det så er sagt, så er jeg meget glad for at jeg ikke selv skulle betale i år, ligesom jeg skulle sidste år.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails