tirsdag den 6. juni 2017

Sært / Weird

Karen Noe sommertoppen i silke vokser langsomt. Det multifarvede garn laver noget virkelig mærkeligt mønster, men foreløbig venter jeg bare i spænding. Det ser temmelig psykedelisk ud, og jeg er noget i tvivl om hvad jeg kommer til at tænke om den færdige bluse!
Iøvrigt var det rart at kunne strikke i ventetiden på Hovedbanegården mens jeg ventede på at få forlænget mit pendlerkort......

The Karen Noe summer top in silk is slowly growing. The multi-color yarn makes a really weird pattern, but so far, I'm just waiting excitedly. It looks kind of psychedelic, and I'm not quite sure how I'll feel about the finished top!
By the way, it was great being able to knit while waiting at the Central Station, waiting to by another month on my commuter-card......

6 kommentarer:

  1. Ja det er lidt sjovt hvordan det arter sig det strømpegarn (;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man ved virkelig aldrig med det multifarvede!

      Slet
  2. Hold da op, sikke et anderledes mønster det garn laver. Spændende, hvordan det fortsætter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Temmelig anderledes! Og MEGET synligt.....

      Slet
  3. Ja det overrasker da noget...😊

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails