tirsdag den 11. juli 2017

Bella 9

Den næste Bella som jeg kun lige nøjagtigt havde garn til at lukke det sidste ærme af, fik en kant i ganske almindelig, tynd bomuld i en matchende farve. Det var sværere at finde 7 ens knapper i knap-kassen, men heldigvis havde jeg nogle nyindkøbte som kunne gå til. Så nu er den HELT færdig! Endda fotograferet i solskin på en græsplæne og med et lillebitte, surt æble med.

The next Bella, for which I only just had enough yarn to cast off the second sleeve, got an edge in very plain, thin cotton of a matching color. It was harder finding 7 identical buttons in the button-box, but fortunately, I had some new buttons which fit okay. So by now it's COMPLETELY done!
Here it is, in the sunshine, on a lawn with a tiny, sour apple.
Her er den i mit nye skab (som ikke er kommet længere. Endnu.). Garnet er noget lidt tykkere bomuld købt i Spanien, mønsteret er det gode, gamle Bella, og jeg har brugt pind 3,5 og 4. Den vejer 155 gram, og da jeg fik målt efter på Frk. T1, fandt jeg ud af, at den muligvis passer hende på 2 alligevel. Det er vel et forsøg værd at sende den afsted?

Here it is in my new closet (which hasn't come any further. Yet.). The yarn is cotton, bought in Spain. The pattern is good, old Bella, and I used needles size 3.5 and 4 mm. It weighs 155 grams, and when I checked the size on Miss T1, I discovered that it actually might fit the 2 year old. I guess no harm can be done by mailing it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails