torsdag den 12. oktober 2017

Lidt panik / A bit of panic

I tirsdags havde vi møde på arbejdet. Hele dagen. Det var jeg absolut ikke forberedt på. Jeg forventede, at dagens strikketøj ville holde absolut hele dagen, og aftenen med, for den sags skyld, men da vi nåede lige over frokost, var jeg løbet tør for strikketøj. Helt. Jeg skulle ud om aftenen, og havde også tænkt at strikke dér, så det var altså lige pludselig ikke så godt!
Heldigvis kunne jeg slå et lille sving forbi "Tant Hulda" på vej til toget, og så fik jeg både garn og en fin pose. Hvor fint citat er det lige på posen?

This Tuesday, we had a meeting at work. All day. I wasn't prepared for that. I expected my knitting to last all day, and all night too, actually, but just past lunch, I was out of knitting. Entirely. I was going out in the evening and expected to knit there as well, so suddenly it didn't feel very good!
Fortunately, I could pass "Tant Hulda" on the way to the station, and there I got not only yarn, but even a nice bag with the quote: "You can't buy happiness, but you can buy yarn. And that's almost the same." How nice is that?
Jeg købte strømpegarn - ja, også i grå. Ved ikke, hvad der sker! Selv om det er strømpegarn, synes jeg den lille hue er blevet rigtig sød. Den vejer 15 gram, er strikket på pind 3 og er fra hæftet "Babystrik på pind 3".

I bought sock yarn - well, yes, also grey. Don't know what's happening! Although it's sock yarn, I do think the little hat turned out nicely. It weighs 15 grams, I used size 3 mm needles, and the pattern is from the book "Baby-knitting on size 3 mm needles".

2 kommentarer:

  1. Den er vel nok sød. Du er lidt heldig med de lange møder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Der har været utroligt mange møder her på det sidste!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails