fredag den 13. oktober 2017

Snart ferie / Almost vacation

I eftermiddag får jeg ferie! Det bliver herligt. Hele 2 uger! I aftes var også lidt som ferie. Jeg var ihvertfald på hotel - patienthotellet! Det nytter jo ikke noget at tage helt hjem til Frederiksberg, når jeg skal kunne komme hurtigt.
Ih, hvor det bliver dejligt med ferie! Lille Frk. T1 skal komme hjem til mig. Alene. Vi skal hygge! Håber, det bliver til noget denne gang.....

This afternoon, my vacation starts! It will be great. Two weeks! Last night was a bit like vacation. I stayed at a hotel, at least - the patient's hotel! It's no use going all the way back to Frederiksberg, when I must be able to come quick.
Vacation will be great! Little miss T1 is going to visit. Alone. We will have fun! I hope it does work out this time.....

2 kommentarer:

  1. God ferie. Jeg er heldigvis også så heldig at have ferie, og skal lige vænne mig til tanken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle gange skal man lige "lande". God ferie!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails