torsdag den 2. november 2017

24

Min nummer 2 nevø "oppefra" fyldte 26 år i går, og har selvfølgelig fået strømper! (Blandt andet)
Jeg startede på dem i Hong Kong, og så måtte jeg ellers bare blive færdig så han kunne få dem. Mønsteret hedder Zarathustra, og jeg har faktisk strikket dem før. Denne gang valgte jeg en kombination af selvstribende garn og ensfarvet, og jeg synes egentlig resultatet var OK. Min nevø var også tilfreds, så alt er godt.
De er som sædvanligt strikket på pind 2,5 mm og de vejer totalt 75 gram.

My second nephew "from the top" turned 26 years old yesterday, and of course he had socks! (Among other things). I started the socks while in Hong Kong, and I just had to finish them in time.
The pattern is called Zarathustra, and I did knit them once before. This time around, I picked a combination of self-striping yarn and a solid color, and I do think the result is okay. My nephew was also happy with them, so everything's good.
As usual, they are made using 2.5 mm needles, and they weigh a total of 75 grams.

8 kommentarer:

  1. Fin fødselsdagsgave!
    Hanne

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Tak! Jeg var også meget tilfreds, faktisk

      Slet
  3. Jamen hold nu da op, hvor er de flotte.Det var en god kombination af garn, og et lækkert mønster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg synetes det var sjovt at kombinere det flerfarvede med det ensfarvede.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails