søndag den 12. november 2017

Aalborg

Det er virkelig ikke særlig tit jeg er i Aalborg. Selv når jeg er på familiebesøg, plejer vi ikke at tage ind til byen, men ud i skoven. Så i går var en overraskelse! Vi var rundt i byen og endda på café!
Hos Salling var julepynten sat op. Inklusive Aalborg i Lego. DET var fint!
Jeg er så imponeret af Musikkens Hus, og det var flot også som model.

I really don't get to Aalborg that often. Even when I'm visiting my family, we usually don't get into town, but out in the woods. So yesterday was a surprise! We spent the morning in the city and even visited a café! At Salling, the Christmas decorations were up. Including Aalborg build in Lego. THAT was really pretty!
I'm so impressed by "Musikkens Hus" (music house), and it looked amazing as a model as well. 
Vi mødte min nevø med familie, så de kom med hjem. Ham den lille kunne vældig godt lide mit Noro-garn, og man tager vel heller ikke skade af "ordentlig litteratur" allerede i en ung alder? Elizabeth Zimmermanns bøger er jo også gode at kende.
Hvordan garnet faktisk smagte ved jeg ikke, men det var lidt vådt da han var gået igen......
Nå ja - jeg har næsten fået strikket en Baby Surprise Jacket til. Den må I se når den er færdig.

We met my nephew and his family, and they were invited home. The little one really liked my Noro-yarn, and I guess some "classic literature" didn't hurt him, even at this young age? The books by Elizabeth Zimmermann are good to know.
How the yarn tasted, I don't know, but it was a bit wet after he had left......
Oh well - I almost finished another Baby Surprise Jacket. You'll see it when it's done.

2 kommentarer:

  1. Herligt med provins-familie-besøg. Jeg har tilbragt weekenden i København til Bogforum, så jeg er fyldt op med hovedstads-indtryk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor spændende! Jeg håber, du har nydt det.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails