tirsdag den 28. november 2017

Dahlia

Min niece er temmelig højgravid, og jeg er gået i gang med en lille top, som IKKE er Bella, og som IKKE er lyserød.
Garnet er Semilla Fino fra BC Garn, jeg har kun 1 nøgle, og det er så utroligt blødt og lækkert.
Dagen skal iøvrigt gå med at se "Mordet i Orientekspressen" i aften i Imperial. Jeg kom ikke til strikkebio i går, men jeg glæder mig til at se den i aften! Agatha Christie og Hercules Poirot er bare fantastiske. Jeg tænker, morderen er den samme, og det bliver meget svært at slå den gamle indspilning med Ingrid Bergman og Peter Ustinov, men lad os nu se........

My niece is very, VERY pregnant, and I started a little top which is NOT Bella, and which is NOT pink.
The yarn is Semilla Fino from BC Garn, I've only got 1 skein, and it is so soft and delicious.
Tonight will be spent watching "Murder on the Orient Express" tonight in a very big theater. I didn't go to the knitting movie last night, but I'm looking forward to seeing it tonight! Agatha Christie and Hercules Poirot are just amazing. I do think the murderer is the same, and it will be very difficult to beat the old film starring Ingrid Bergman and Peter Ustinov, but let's see.....

2 kommentarer:

  1. Der heppes meget på baby, så hun kan komme ud til sit nye strikketøj... Rigtig meget 🙄

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man bliver lidt træt af at vente! Glæder mig SÅ meget til at se hende!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails