lørdag den 11. november 2017

En dejlig dag / A lovely day


Det var virkelig en hyggelig dag i går. Vi startede med brunch i Aarhus. Det var lækkert og hyggeligt, og det var virkelig hyggeligt at bruge dagen med min niece.
Glæder mig til at se babyen når hun har født, og skal altså lige have strikket lidt mere til det lille pus.

It was a really lovely day yesterday. We started by having brunch in Aarhus. It was tasty and cozy, and I really enjoyed spending the day with my niece.
I'm looking forward to seeing the baby once she gave birth, and I do need to knit a bit more for the baby. 
Vi var jo selvfølgelig henne i Garnkisten. Det var et værre vejr udenfor, så det var ekstra dejligt at komme ind i varmen!
Der er altid et godt udvalg og god betjening. Det er bare en hyggelig butik!
Denne gang købte jeg så garn til en kjole-body, i det blødeste uld med lidt cashmere. Det bliver SÅ lækkert, tror jeg!
Vi gik en god tur i regnen, og var også forbi "Gazelle-garn" inden jeg skulle videre til Aalborg.

Of course, we went to Garnkisten. The weather was horrible outside, and so it was even better getting inside in the warmth!
There is always a great assortment and the best service. This shop is really nice!
This time, I bought yarn for a combined dress/bodystocking. It's some very soft wool with a bit of cashmere. I think it will be SO perfect for a baby!
We took a good walk in the rain and also visited "Gazelle yarn" before I was continuing to Aalborg.
Hele eftermiddagen og aftenen brugte jeg så først med min anden niece og derefter med min nevø og hans familie. Det er virkelig nogle effektive og hyggelige dage hvor jeg sådan får set nærmest dem alle sammen! Det er bare deres bror i København som jeg ikke er nået forbi. Må snart invitere.
Hende her er blevet stor, men stadig sjov. Hun ved godt, hvad hun vil!

All afternoon and evening I spend with first my other niece, and then with my nephew and his family. These days are really efficient and nice, letting me see almost of them! I just missed their brother staying in Copenhagen. I'll have to invite him soon. 
This one really grew big, but she is still fun! She knows what she wants!
Ham her var godt nok også vokset! Han er en temmelig tålmodig sjæl og gjorde sit bedste for at være på pletten så han ikke gik glip af sin storesøsters påhit.
Nu er jeg så i Aalborg. Det er nu hyggeligt med familie, som man må invitere sig selv hjem til.

This one also really grew! He is a quite a patient soul, and did his very best to be around his sister, not missing out on any of her fun ideas.
So now I'm in Aalborg. It is wonderful having a family that you can invite yourself home to!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails