torsdag den 16. november 2017

Farverig / Colorful

Endnu en Baby Surprise Jacket er blevet færdig. Denne gang på pind 4, så den er lige lidt større, og i noget temmelig farverigt Noro Kureopatora. Temmelig! Tanken var, at det skulle være noget pigefarve til lille Baby D. Og pigefarver er det jo ihvertfald. Inklusive en hel del gult.

Another Baby Surprise Jacket is done. This time using 4 mm needles, making it a bit bigger, in some very colorful Noro Kureopatora. Very! My idea was to make something in girly colors for little Baby D. And girly it really is. Including quite a bit of yellow.
Knapperne er dejligt røde og passer godt, synes jeg.
Opskriften er jo en klassiker, og det bliver absolut ikke sidste gang jeg strikker den. Den er bare sjov at lave!
Denne her vejer 130 gram, og jeg tror, alle farverne ville passe rigtig fint til f.eks. en god gang pink tøj.

The buttons are really nice and red and they fit quite well, I think.
The pattern is a classic, and it definitely won't be the last time using this pattern. This little jacket is so much fun to make!
This one weighs 130 grams, and I do think all these colors would look nice for instance with very pink clothes.

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Thank you! I'm happy you like the colors.

      Slet
  2. Dejlig farverig trøje..😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Tror, jeg bliver lidt mere positiv i forhold til farverne!

      Slet
  3. Det er en super fin trøje. Og den kan da sættes sammen med mange farver i bukser. Lækker er den.

    SvarSlet
  4. Ja den er da skøn og rart med lidt andet end matchende naturfarver og nude grisefarvet ;-) jeg synes nemt det hele bliver aå afstemt og pænt og intet må stikke lidt ud..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - grisefarvet! Ja, jeg synes de stakkels, blege børn ser helt syge ud i blegrosa, grålilla og natur.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails