søndag den 5. november 2017

Vinder / Winner

Jeg fik min libanesiske mad i går! Det var lækkert! Jeg tror jeg går der forbi igen næste gang jeg tilbringer en aften i Lund.
Kedeligt var det så ikke. Så jeg nåede ikke alt muligt andet jeg havde planlagt. Sådan kan det jo gå!

I got my Lebanese food yesterday! It was delicious! I do think I'll visit this place again next time I have to spend the evening in Lund.
It wasn't boring, though, so I didn't get to do all the other things I planned. You know how it is!
Planen var at vise jer en færdig sweater. Som så ikke er færdig. Men det bliver den nok.
Tak til jer der ville være med i min give-away! Jeg fik 2 deltagere til via mail, og alle blev sat på liste efter hvornår I har skrevet jer på. Vinderen blev Anette. Tillykke! Hvis du sender din adresse til mig, så sender jeg tingene afsted i løbet af nogle dage. Min mail er christunte(at)yahoo.com

The plan was to show you a finished sweater. Which then isn't finished. But it will be.
Thank's to everyone who joined my give-away! I had 2 people participating via mail, and everyone was put on a list based on when you signed up. The winner was Anette. congratulations!

4 kommentarer:

  1. Jubiiiii endelig lidt held til mig. Og meget dårlig samvittighed. Det er læææænge siden jeg sidst var på min blog. Rødme.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke! (Bloggen var bare for at linke til dig)

      Slet
  2. Du er nu godt nok kommet langt med blusen. Den bliver så fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg gad godt få strikket noget mere....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails