lørdag den 16. december 2017

Rainbow Dash!

Huen i "Rainbow Dash" garnet er færdig og klar til at blive givet væk i dag. Det tog heldigvis ikke så lang tid på pind 6.
Den kække kanin-hale på toppen er også valgt af modtageren. Den er knappet på, så huen kan vaskes. Jeg håber, den bliver hængende....

The hat in "Rainbow Dash" yarn is finished and ready to be given away today. Fortunately, it didn't take too long using 6 mm needles.
The sporty rabbit tail on top was also picked by the recipient. It's buttoned on so that the hat can be washed. I hope it sticks on......
Jeg brugte opskriften til Yoda-huen, og den er blevet ret stor. Faktisk kan jeg selv passe den, så den skulle gerne holde et stykke tid!
Jeg tror ikke, den unge dame bliver væk iført denne hue. Pastelfarver og pels-top!

I used the Yoda-hat pattern, and it turned out quite big. It also fits me, actually, so I do hope it will fit her for some time!
I can't imagine the young lady could get lost wearing this hat. Pastel-colors and a fur-top!
Så er der jo refleks-garnet. Her er billede i mørke med blitz, og man kan da godt se noget refleks, så mon ikke det bliver ok?
Huen vejer totalt 120 gram, og jeg håber hun bliver glad.
En anden nyhed vejede 3900 gram og kom i går. Den skønneste baby! Så må jeg hellere blive færdig med de igangværende ting så jeg kan komme i gang med lidt mere til den lille prinsesse.....

Then there was the reflex-yarn. This is a photo in the dark using flash, and the reflection is visible, so I hope it's okay.
The hat weighs 120 grams, and I hope she likes it.
Another new thing weighed 3.9 kilos and arrived yesterday. A beautiful baby! I'd better finish the things I'm making, so I can start something new for that little princess.....

2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn farverig hue. Er sikker på modtageren nok skal blive rigtig glad for den.
    Og tillykke med den anden lille nyhed også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - uh, hun ser så sød ud, hende den lille nye!
      Huen blev godt modtaget.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails