fredag den 23. februar 2018

5

Den næste fødselar bliver 3 år. Det skal nok blive sjovt. Den første fødselsdag, hvor man nogenlunde har en ide om hvad der foregår!
Som sidste år får hun strømper i det garn det sidste par var strikket i. De er rimeligt brede, men jeg tænker, at de så er nemme at få på, og satser på at de er lange nok i foden. Jeg håber også hun kan lide farver! De er i wollmeise, strikket på pind 2,5 og vejer 50 gram.
Der er virkelig mange strømper her om foråret - det næste par, til min søster, er så småt i gang.

The next birthday is a 3 year old. That is going to be fun! The first birthday were you have some idea what will be going on!
Like last year, she will get socks in the leftovers of the yarn from the last pair. They are kind of wide, but I guess it will be easier putting them on, and I do hope the foot is long enough. I also hope she like colors! They are made with wollmeise, I used size 2.5 mm needles, and they weigh 50 grams.
Spring comes with a lot of socks - the next pair, for my sister, are on the needles.

4 kommentarer:

  1. Jeg er imponeret. Her bliver der ikke strikket meget, fordi jeg er så træt om aftenen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender godt det med at være træt om aftenen. Heldigvis kan jeg strikke i toget!

      Slet
  2. Hvor er de altså fine! Det er et flot farveforløb, garnet har.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, det er nogle festlige farver!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails