søndag den 25. februar 2018

En halv kant / Half an edge

Der mangler godt nok ikke meget på sjalet nu.... Jeg strikker kant, og det føles virkelig uendeligt, men den er da halvvejs, og hvis jeg VIRKELIG tager mig sammen, kan den måske blive færdig i dag?

There isn't much left on the shawl by now..... I am making the edge and it feels never ending, but I'm halfway, and if I REALLY focus and do nothing but knitting, it might get done already today?
I går fik jeg en gave. Fine mærker til at sy i det, jeg strikker. Bland andet fordi hende på næsten 4 synes det er svært at finde ud af hvilken side der er ryg, men måske også lidt fordi hendes stakkels lillesøster ikke har fået noget strikket i flere uger.......
Fine er de ihvertfald, og da jeg føler med de kolde babyer, skal jeg også snart igang med noget småt igen.

Yesterday, I got a present. Pretty labels to sew in the things I make. One of the reasons is that the almost 4 year old has a hard time knowing which side is the back, but maybe also a little bit because her poor little sister didn't get anything knitted for weeks......
They really are pretty, and since I really feel with the cold babies, I guess I will be knitting small stuff again soon.

4 kommentarer:

  1. Det er ikke til at stå for, når de følger med i ens strikketøj 😊😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er nu dejligt. Tænk, hvis ingen gad have det!

      Slet
  2. Wow, du er kommet langt på sjalet.
    Det var da en skøn gave, - fine, fine mærker og en herlig antydning af, at strik vil være velkomment.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. De har prøvet at prikke til mig på alle mulige måder, men jeg har jo trods alt begrænsninger. Lur mig, om ikke der kommer strikkede babyting i løbet af foråret og sommeren.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails