fredag den 18. maj 2018

Bøger fra New York / Books from New York

Det føles som længe siden jeg var i New York, men I har ikke set de bøger jeg købte.
Den første er sådan en fin bog med anderledes mønstre. Jeg synes de er sjove - jeg har ikke prøvet nogle af dem endnu, men det kommer jeg nu nok til.

It feels like a long time ago when I was in New York, but you haven't seen the books I bought.
The first one is a very pretty one with different, new patterns. I do think they are fun - I haven't tried any yet, but I'm sure I will get to use some of them. 
Den næste er vist sådan en ny klassiker. Japanerne kan noget med strikkemønstre! Den er lidt stor, og jeg plejer ellers nogle gange at bestille dem på Amazon, men jeg synes ikke jeg kun hører pæne ting om deres personalepolitik, og desuden kan selv Barnes & Nobles gå nedenom og hjem hvis ikke de har kunder. Så jeg slæbte bøger med hjem.....

The next one is kind of a new classic. The Japanese know stuff with knitting patterns! The book is a bit big, and sometimes, I have been ordering the books on Amazon, but since I don't hear only nice things about their staff policy, and since even Barnes & Nobles can go bankrupt without costumers, I carried the books back home.....
Den med tæpperne manglede jo i samlingen. Altså - man kan hurtigt få brug for at strikke et babytæppe! (For eksempel strikkede jeg jo et sidste år og året før.)

The book of blankets was missing in my collection. Well - you never know when you need to speed-knit a baby blanket! (For instance, I knit one last year and the year before that.)
Noro bogen MÅTTE også bare med hjem. Jeg har nogle stykker af dem, og man kan købe dem et stykke tid, og så er de bare væk. Noro er bare altid så flot, og det er rart med opskrifter specielt til Noro. Ofte er de lidt mere enkle, så man rigtig kan se farverne.

The Noro book just HAD to come home with me. I have a few of these books, and you can buy them for a limited time, and then they are just gone. Noro is always so beautiful, and I love the patterns designed for Noro. They are often kind of basic to make the colors show. 
Nå ja - jeg købte også en vittighedsbog om læger. Den er sjov! Min yndlings er patienten, der har gået amok med fibre, og hvor håret er blevet til græs.......

Oh well - I also bought a doctor cartoon book. It is fun! My favorite is the one about the patient who just went crazy with fibres, and then the hair turned to grass.......

2 kommentarer:

  1. Wow, det er nogle lækre bøger du har købt!
    Den japanske ser avanceret ud, men det er altid fedt med udfordringer på strikkefronten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de japanske mønstre er virkelig i en klasse for sig!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails