lørdag den 5. maj 2018

De små / The little ones


Jeg har fået billeder af Ella romperen, som er kommet frem. Den er blevet godt modtaget!

I had photos of the Ella romper which arrived. It was well received!
Den passer helt perfekt, og som jeg tænkte, så gør retkanten i siden at den er lidt elastisk og sidder godt.
(Det gør heller ikke noget at babyen er SÅ nuttet! Så står man der til møde og bliver helt blød om hjertet.....)

It fits perfectly, and as I thought, the garter stitch bit in the side makes it elastic and well-fitting.
(I'm not complaining about the extremely cute baby, either. So there I was, at a meeting, getting all soft-hearted.....)
De sidste dage har jeg været i Stockholm. Fuglene skulle være alene hjemme, men det kan de godt klare et par dage. Jeg havde købt en ny slags mad til dem, der så temmelig anderledes ud. Den faldt IKKE i god jord!
Da jeg kom hjem, kunne jeg se, de havde tygget lidt på det, men madskålen var helt fuld.
Så her sidder de så og kigger skeptisk på deres madskål som faktisk var blevet fyldt med den gamle slags mad igen. Imens kan jeg så overveje, hvad jeg skal gøre med TO poser ækel fuglemad. Tænker, det skal fortyndes en hel del med den gamle slags for at de gider spise det!

In the past few days, I've been to Stockholm. The birds were home alone, but it's fine for a few days. I bought a new kind of food for them, which looked quite different. They were NOT impressed!
When I got home, I could see how they had been chewing a bit on the seeds, but the food bowl was still full.
So here they sit, looking skeptically at their bowl, which was actually filled with the old kind of food again. And I'm sitting here, wondering what to do with TWO bags of disgusting birds seeds. I guess it really needs some serious dilution in the old kind of food before they will consider eating it!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den altså fin, den romper.
    Tænk, at fugle kan være så selektive med mad. I skraldespanden med det, - det er bare ærgerligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - åh, men hun er så SØD, den baby!
      Fuglene er sjove. De er stadig ikke meget for at spise fra madskålen, men de bliver vel sultne nok på et tidspunkt. Nu er det 80 % den gamle blanding og kun 20% den nye. Vi får se.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails